Služby

• Poradenstvo a liečba zdravotných problémov a bolestí pohybového aparátu, svalových zranení, liečba bolestí chrbtice

• Poúrazová a pooperačná rehabilitácia

• Klasické masáže

• Kinesiotejping

• Výživové poradenstvo

• V prípade potreby zabezpečenie konzultácií klienta s odborným lekárom

Na dosiahnutie čo najefektívnejšej liečby a regenerácie využívame:

• Diatermický prístroj TECnoSix C - jedinečný svojho druhu, doteraz žiadny z podobných prístrojov na trhu nebol využívaný na rehabilitáciu a regeneráciu. Funguje na princípe lokálneho prehrievania pomocou vysokofrekvenčného elektrického prúdu (pomáha o.i. pri natiahnutých svaloch, hematómoch, spazmatických svalových stavoch,….). Rozhodujúcim faktorom je výrazná biostimulácia dosiahnutá vďaka vnútrobunkovému energetickému pohybu. Kapilárne a perikapilárne prekrvenie zvyšuje úroveň okysličenia tkanív, urýchľuje lymfatickú drenáž, regeneruje ischemické oblasti zasiahnuté biologickým poškodením.

Aplikácie systému a biologický vplyv:

Nálezy: artróza, zápal v okolí kĺbov, pozlomeninové stavy, dystrofické lézie, zápal šliach, natiahnutie svalu, svalové kŕče, hematómy, distorzie 1°, 2°, 3°

Časti tela: chodidlo, členok, Achillova šľacha, koeo, krčná chrbtica, panvová oblasť, rameno, tvár, šija, zápästie, lakeť, hrudná a lumbálna chrbtica

• Autotrakčné lehátko - funguje na princípe polohovania pacienta. Využíva sa na prevenciu a liečbu bolestí chrbta, chrbtice a pohybového systému (preťaženie žilového obehu dolných končatín, preťaženie medzistavcových platničiek, bedrových kĺbov, vnútorných orgánov)
  • Biolampa - využíva princíp polarizačného svetla (kožné problémy, hojenie pooperačných jaziev, rán,….)
  • Masážny prístroj Relax & Tone - pomocou špeciálnej masážnej hlavice napomáha pri odstraňovaní bolestí chrbta, krku aj chodidiel, zlepšuje krvný obeh, rozpúšťa tukové bunky.